Citat:
Ursprungligen postat av sherwyn
Du vill uppenbarligen bara flytta fokus. Att du ens kan jämföra en hel kupong som är långt ifrån klar mot dina efterhandsspel som du "vunnit". Hade varit en sak om jag efterhandat kupongen om den gått in. Postar du dina vinnare/platsspel som inte går in? Tror inte det va?
|
Jo, men snälla någon! Du har ju fel hela tiden - är du månne sinnessvag...?! Jag har även idag postat förlustspel. Det var inte många då det gick riktigt bra idag, det gör det ibland, förstår du - lille vän...
Det är ingen skillnad alls i att lägga ut vinnar/plats och/eller DD/tvilling eller streckspel i efterhand, särskilt INTE när du gör det för att visa vad bra du gjorde det i den första avdelningen på två kuponger... Det är detta ALLT handlar om - att posta spel i EFTERHAND som ingen har möjlighet att följa, ELLER att posta spel för att visa hur duktig man varit, EFTER loppet - detta gjorde både du och jag, okey...?!
Du satte 9an, på den ena spik, på den andra en av två... Jättebra, men du lade ut dessa rader 6 minuter efter spelstopp - alltså gjorde du detta för att du ville visa dig duktig, precis som jag... Vad är skillnaden? Jag erkänner, medan du skruvar dig som en sönderhackad mask...