Jisses vilken nivå, blir hink o spade och kul när folk visar sin rätta ålder
10 sidor med skitsnack?
Vill pilkast lägga upp sina spel i efterhand så låt honom göra det, han vill inte ha cred för dom så varför han lägger upp dom förstår jag inte men det är hans ensak.
Mest nyfiken på varför man spelar sådana summor på VP hos atg ist för något nätbolag.
Det är ju tusentals kronor i missade vinster på vissa vinnarspel pga kalle anka oddsen som atg erbjuder,men även det är hans ensak och vill han ha mindre vinster så är det ju inget som jag eller någon annan behöver mår piss över trots att det verkar märkligt.
Skulle han inte ha lämnat in dom spelen han visar i efterhand så är ju det pilkast.s problem men det är ju inte svårare än att be honom om en print screen ist på kupongen dom gångerna ni misstror honom.
Inklistrade spel går ju att ändra lite som man vill.
Men trots dessa 2-3 snygga efterhandsspel så kan man ju anta att det knappast räckte för att han ska ha gått plus då han säkerligen hade spelat VP eller tvilling i alla loppen med insats mellan 500-1000 kr + eventuella system på V86, någon trio och DD.
Osannolikt att dessa efterhandskuponger idag var det enda som han spelade så min gissning är -1500 till -2000 kr, hade nog krävts 2-3 spel till för plus i kassan?
Personligen ser jag ingen anledning att tro att han ljuger.