Citat:
Ursprungligen postat av apekatt66
Jaha, då skall man bo i din stad hela nästa vecka med jobbet  . Några tips vad man skall fördriva kvällarna med? Bra lunchställen får du gärna tipsa om också.
För att hålla mig till topic(i offtopic  ) så får du gärna berätta lite anekdoter ifrån när pokerbommen slog till. Måste ha påverkat en massa gamla rävars ekonomi betydligt?
|
Vad är det att gråta över?

Men här kan du käka. Fast det är säkert trångt som i en sardinburk när vanligt folk äter lunch. Jag brukar gå dit vid 14:30 på fredagar och då riskerar man ändå en gaffel i armen. Förra fredan gick jag inte ens dit. Lönefredag och första lön efter jul (årets värsta dag med andra ord) och det pallade jag bara inte. Tragiskt att folk måste invänta lönen för att ha
råd att slanta upp 79 spänn men den diskussionen skippar vi nu.
http://dragonpalace.se/
Pokerboom? Inte för mig som bara spelar mörkpoker. Snittade 300 spänn om dagen första året/åren? Fast då var man mitt uppe i allt det andra och hade varken tid eller lust att bry sig. Nu behöver man 14 dagar (förra året åtminstone) för att skrapa ihop den summan.
Men sudoku och patients ger ingenting tillbaka och andra spel betalar folk glatt för att få utöva. Så jag klagar inte.