Visa ett inlägg
Gammal 2010-01-15, 11:23   #1
Betongbarn
 
Betongbarns avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Skåne!
Inlägg: 486
Sharp$: -1
Standard

Betongbarn i krig med 365 - 10.000+ - (Fotboll)


Hej mina vänner.

Tänkte börja föra speldagbok här, egentligen tänkte jag vänta till spreadsheet funktionen har släppts men jag blir galen av att inte veta hur jag ligger till så jag tänkte att jag börjar bokföra spelen här för att sedan flytta över allt till spreadsheet när det släppts.

BB bettar på?

Jag spelar mest på fotboll då det är sporten jag har absolut bäst koll på, har själv lirat i över tio år (skorna är dock på hyllan nu) och alltid följt sporten med intresse (gärna med en öl i handen!).

Ibland kan det smyga in lite NHL och Basket, jag brukar ibland rygga service plays (WD, Doc etc.). Ryggar dock sällan hela utbudet utan brukar istället välja ut en eller två spel jag gillar extra mycket.

Kan även hända att det slinker in någon enstaka kupong på random sport, får jag ett supertips av någon pålitlig bekant på VM i plocke-pinn till ett bra odds så ryggar jag... that's how it is.

Spelar på Bet365 (se rubriken), har inga andra konton så håller mig där tills jag inte trivs längre...

Rullen

Startrulle: 10.000:-

Jag började med ovanstående belopp på kontot den 1/1-2010.
Ligger atm på 12.366,45:- så har ökat med ungefär 23u.

Regler

Maxinsats: 5u (500:-) (Oerhört säkert spel, ska ej ske ofta!)
Normal insats: 2-4u (200-400:-)
Minimuminsats: 1u (100:-) (På högoddsare)

När jag ryggar serviceplays gällande sporter jag inte anser mig ha bra koll på (NHL, NBA etc) så kommer jag köra 1u = 50kr, dvs 50% av normalbeloppet. Detta för att jag inte vill åka på för kraftiga downswings pga dåligt utvalda ryggningar. Maxinsats på en ryggning (5u) är alltså 250:-.

Sist men inte minst, kommer att vara oerhört återhållsam med livespel. Ingen direkt regel eller begränsning, men kommer undvika att spela på matcher jag inte ser eller ha bra info om. Kan dock hända att jag säkrar upp en dålig kupong om det skulle behövas.

Diskutera gärna spel i dagboken, idioter som bara ska kritisera får gärna hålla sig borta, trevligt folk som kan komma med KONSTRUKTIV kritik, beröm, tips eller whatever är väldigt välkomna att skriva i tråden.

Nu går jag till attack!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
REVENGE!

Senast redigerad av Betongbarn den 2010-01-15 klockan 12:31.
Betongbarn är inte uppkopplad   Ge poäng