Visa ett inlägg
Gammal 2010-04-15, 15:36   #66
RobinD
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Testar 2 spel i Allsvenskan idag:

Elfsborg - Djurgården+1.5 4/10 @ 1.709

Jag tycker att detta oddset är för generöst, jag har flera gånger påstått att DIF är ett bättre lag än många tror och jag står fast vid det. Elfsborg har en seger med 6-0 i år, annars oavgjorda matcher, förluster samt uddamålsvinster. Djurgården har heller inte förlorat med mer än 1 mål i år och Elfsborg slog DIF med 3-1 förra året, det är deras enda seger med två måls marginal de senaste 10 försöken. DIF har dessutom en run av matcher med tagna poäng, precis som Elfsborg. Jag vågar inte säga att det blir 1x2 i denna match, men jag tror inte att vi ska förvänta oss att Elfsborg kommer ut och kör över DIF hur enkelt som helst heller för den delen.


Trelleborg - Göteborg 7/10 @ 2.10

Trelleborg har enorma skadeproblem, dubbelt upp och mer där till på ett av Sveriges bästa lag. Med eller utan Hysen idag så är detta odds för högt imo. Mitt starkaste bet på länge. Hoppas att jag inte är ute och cyklar. IFK har inte öppnat bra i år, bortsett från 3-0 mot Kalmar så har man inte vunnit något mer. Jag anser att de ska ha en bra chans att återigen få en trepoängare. De hade ledningen mot såväl DIF som BP om jag minns rätt, förhoppningsvis spikar de igen kistan idag när de väl tagit ledningen.

BOL
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat