Citat:
Ursprungligen postat av allaballakaitoz
Endast fräcka drag är tillåtna!
|
Fräcka drag är vad du ska få! Jag fokuserar på V4 så där har jag hittat mina guldkorn men nämner dom per V64-avdelning!
V64 avdelning....
3)
6 Stingers - 14% är inget fräckt drag men lik väl understreckad! Norska hästar brukar sopa banan med de svenska och den här är tung att stå emot! KLAR förstahäst! Brakar fram i dödens och jag tror Stingers sänker dom den tunga vägen!
4)
10 Silvia Logoj - SJUKA 8% blir min V4:a-spik! ABSOLUT toppform! Drag sist och gjorde mig inte besviken då! Sveper dom till ofattbar låg procent! DAGENS BÄSTA DRAG!
5)
7 Renate Bowl - 2% och folk är redan FULLA! Ybanos är given etta men att Renate Bowl ska stå i minimala 2% är ett stort jävla SKÄMT! Kolla upphämtningen efter galopp sist! Hade den DD-spik och missade fina slantar! Jag kommer inte bränna på den här ikväll! TUFF OCH TUNG och vid minsta klaff blir det åka av! Kolla lopparkivet och senaste starten...
6)
11 Prince Elliot - 2% Alldeles för bortglömd! Jättefin i comeback och formen sitter där, väl dold! Trivs över distansen och om klaff är den med på fotot!
Där har ni några fin-fina susare som är kraftigt bortglömda!