Citat:
Ursprungligen postat av sherwyn
|
Blir "instabil" när jag har med idioter att göra, inget märkligare än så...! Som sagt förut, så lägger jag ut spel både före och efter spelstopp, likt många andra härinne! Men, jag har inte sett dig kritiserat dom - har du månne något emot mig och att jag är vinnande...? Du må vara en loser, det är helt okey, det är jag också ibland.
Din "respekt" ger jag noll och ingenting för, okey...?! Den ger mig ingenting och nu blir jag än mer benägen att lägga ut i efterhand då jag vet att det retar en fjant som dig...
På tal om editering - du gör ju det till och med med dina inlägg för att de skall passa din agenda - se bara i tråden igår, vilket jag även påtalade där och då - fick inget svar på detta...! Och efterposta gör du ju själv och lägger även in egna rader som inte ens är från ATGs bongar, eller ens inlämnade - se inlägg 9, 39, 52, 66 och 83... Say, no more...
Vidare så kan du ta fram vilket spel som helst som du vill jag skall redovisa härinne så skall jag göra det - enbart för att täppa till käften på dig...
So, shoot!!!