Visa ett inlägg
Gammal 2014-01-31, 22:52   #112
Pilkast

Pilkasts avatar

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sherwyn Visa inlägg
Fast du verkar ju onekligen rätt instabil. Vad är syftet med efterhandsspelen hela tiden? Ska vi gå ner på våra knän och kalla dig messias? Vår frälsare när loppen är över? Seriöst, vart vill du komma? Jag kommer aldrig respektera någon som levererar sina spel efter varje spelstopp, dessutom inte när de är i textform som vem som helst kan editera. Men keep on going, du är jätteduktig.

Blir "instabil" när jag har med idioter att göra, inget märkligare än så...! Som sagt förut, så lägger jag ut spel både före och efter spelstopp, likt många andra härinne! Men, jag har inte sett dig kritiserat dom - har du månne något emot mig och att jag är vinnande...? Du må vara en loser, det är helt okey, det är jag också ibland.

Din "respekt" ger jag noll och ingenting för, okey...?! Den ger mig ingenting och nu blir jag än mer benägen att lägga ut i efterhand då jag vet att det retar en fjant som dig...

På tal om editering - du gör ju det till och med med dina inlägg för att de skall passa din agenda - se bara i tråden igår, vilket jag även påtalade där och då - fick inget svar på detta...! Och efterposta gör du ju själv och lägger även in egna rader som inte ens är från ATGs bongar, eller ens inlämnade - se inlägg 9, 39, 52, 66 och 83... Say, no more...

Vidare så kan du ta fram vilket spel som helst som du vill jag skall redovisa härinne så skall jag göra det - enbart för att täppa till käften på dig...

So, shoot!!!

You´ll Never Walk Alone...
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat