Citat:
Ursprungligen postat av sherwyn
Du syftade på att jag fuskade med rader och kuponger i vissa inlägg som "inte är inlämnade", den bilden talar ju emot det. Men du kanske är för lat för att besöka ditt närmaste ombud. Jag gillar att ha en bong bredvid om jag har möjlighet att åka till spelbutiken, och skriver ner strecken på mitt sätt här. Om du har något emot det så får du ha det. Jag jagar dig inte, men du skrev typ senast i förrgår att du ALDRIG mer skulle lägga ut kuponger i efterhand, vi är väl redan uppe i typ åtta. Men som sagt, fortsätt om du mår bra av det. 
|
Ja, alltid retar det någon - DIG!!!
Bilden du lade ut kan du ju inte tycka gav något av helst av intresse eller info - suddigare och inte med några detaljer om dag, spel och eller ens alla avdelningar... Var ju värre än Sigvard Marjasins klippa- och klippaepisoder... Hehe! Bra där, klåpare...!
Jag kom nu på en bra idé för dig - det finns en funktion här på sharps där du kan sätta mig på "ignore" - då slipper du se mina inlägg, men kan se alla andras - är inte det bra...?!
Seså, gå nu och gör detta och borsta sedan tänderna och gå och lägg dig, lille vän...