Citat:
Ursprungligen postat av VenCe
Menar du att V4 bara innehåller skitlopp eller hela V4 konceptet? - Att det inte ger pengar heller är fel, det är den spelformen jag plussar som mest på. Finns flera lopp under en månad som ger 10K eller mer tillbaka, snittet ligger i runda slängor över 1000KR, vilket är bra return om man spelar små summor om 100-300KR..
V4 är mina favoritspel i alla fall, kanske bara jag som blivit färgad av att sjöa på V4 
|
Kan inte mer än hålla med, V4 är ett fantastiskt spel. Speciellt om man har lite ideér på hästar lite längre ner i rankingen, spela dem + heltäckt i 2 lopp. I synnerhet med joker där du kan göra ett system för ett par hundra men med grym potential. Allt handlar om ranking och såklart lite tur.
Har satt åtmindstone tre stycken som get runt 100Kde senaste tre åren.
För övrigt verkar det som att man måste redigera den där ignorelistan igen.... Gjorde det med han razzavorll eller vad han hette, det visades sig senare att han var ett troll som busat under många alias. Nu har vi tydligen någon ny stjärna som reggats jan-14 och bara retar upp folk utan att bidra med något positivt.
Jobbigt!!!!
God kväll