Visa ett inlägg
Gammal 2014-02-03, 20:13   #71
Steffe1988

Steffe1988s avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1367

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robfri Visa inlägg
Fast var ärlig mot dej själv nu, tycker du att det var mycket till tips ?? Han plockade i stort sett det högsta platsoddset i de flesta lopp (ibland de 2 högsta oddsen). Klart som fan du "klonkar" bort emellanåt & ger den då 10-15 ggr, ja då ger det bra betalt. Sen hade han ett fint stim & pricka en del såna, det säger jag inget om, men jag tror mer det var en "rush" än tanke bakom spelen.

Nä, idag har du fått fina spel av Niklas J såg jag, där hade tanke bakom spelen !!

Sicket skit snack.. Jag valde inte bara hästen med högst odds i och hoppades på det bästa så där är du fel ute.

Jag spelar både odds runt 2 - uppåt om det är så. Och lägger ner tid på att hitta mina spel.

Har satt många fina spel sista tiden. Idag så har jag satt Sandro mustang till odds 2.65. + DIGITAL PHOTO till odds 8.0.

Hade jag valt dessa om jag bara va odds kåt?

Istället för att snacka om saker du inte vet så lägg mera tid på ditt eget trav eller intressen.

Tänker inte säga vad jag gick på för saker när jag valde spelen. Varit trav intresserad många år nu kan jag säga dig.

Men men har bättre för mig än att diskutera med dig. Men tycker inte du ska yttra dig utan att veta något.
Steffe1988 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat