Citat:
Ursprungligen postat av dgothe
Hade också Phillies med -1.5.. testar ett litet fult chase-system som visserligen kördes framgångsrikt av en snubbe på SBRforums förra året, men det känns lite oroligt med C och D-bets.. I dag är det C-bet på Cardinals och B-bet på Yankees om jag ska följa systemet..
|
Jag ogillar chase-system men har för mig att dom är mer effektiva i baseball, kan vara något jag fått för mig. Lycka till dock!
Citat:
Ursprungligen postat av RobinD
Helt sjukt att man lyckas missa vinsterna från dig natt efter natt trots att du i princip går fint varje natt.
Igår slashades överspelet på Cubs och jag bommade braves och HT spelet på Oakland pga att jag var trött och gick och la mig. Kan du inte posta dina vinstspel tidigt på kvällen och förlustspelen på natten istället? 
|
Sorrry about that men stor del av min capping handlar också om att kolla linor och rörelser så ibland är det omöjligt för mig att trycka av innan. Men visst skulle jag vilja posta mina vinstspel tidigt och inte posta några förlustspel alls om jag bara visste hur dom skulle sluta...