Visa ett inlägg
Gammal 2014-02-05, 09:11   #1
WizardofAhhs
 
Reg.datum: apr 2013
Ort: LA
Inlägg: 374
Sharp$: 2030


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Den officiella OS-tävlingen inom ishockey! (STÄNGD)


Den officiella OS-tävlingen med inriktning ishockey är nu här!

Tävlingen går ut på att plocka så hem så många vinster som möjligt, till högsta sammanlagda odds. Jag personligen håller i det hela och uppdaterar statistiken för er. Jag som ansvarig postar även de dagliga matcherna med odds.

Grupper OS-hockey 2014

Grupp A
USA
Slovakien
Ryssland
Slovenien


Grupp B
Kanada
Österrike
Norge
Finland


Grupp C
Sverige
Tjeckien
Lettland
Schweiz


Spelschema: ~

Regler:
¤ Spelen med odds måste postas före matchstart. Inlägg som redigeras efter matchstart räknas bort.
¤ Finns inget krav på att du spelar varje dag. Det innebär likvisst att du kan hoppa in i tävlingen när du vill under OS.
¤ Max antal spel är 30. Hur du väljer att fördela dessa är dock helt upp till dig. På detta sätt underlättar vi för de som hoppar in efter startdagen. Skulle du överskrida maxantalet räknas inte de spel som lagts efter att gränsen överskridits.
¤ För att delta ska antalet Sharp$ som gäller för tävlingen skickas över till huvudinlägget. Vid tävlingens slut skickar jag vidare dessa till vinnaren.
¤ Spel som slutar PUSH räknas ej.

Spelalternativ:
¤ Moneyline
¤ 1-X-2 (Fulltid)
¤ Ö/U (Spelbolagets lina, 6.5/6.0/5.5/5.0/4.5)
¤ Handikapp (Fav. -1.5 & +1 / Underdog +1.5 & -1) (ML) / Spelbolagets lina


Insats: 200 Sharp$

Alla är såklart välkomna - likaså om ni har eventuella synpunkter.

Lycka till och glöm inte att läsa reglerna!

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Insats: 200 Sharp$, Pott: 1600 Sharp$

Vinnare: schtek med 16-14 @ 54630.57 & 53.28%.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
O12 (+200), NiLu (+200), patrik_g (+200), schtek (+200), Freee123 (+200), Lunkan (+200), V75fahlle (+200), cochise (+200)

Senast redigerad av WizardofAhhs den 2014-02-23 klockan 14:40.
WizardofAhhs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat