Visa ett inlägg
Gammal 2014-02-07, 15:24   #338
maddmax
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Semicolon Visa inlägg
Jag imponeras av dina spel måste jag säga, av någon outgrundlig anledning har jag fastnat för cricket och måste nu lära mig allt om sporten. Kan få sådana hang ups ibland. Förra året var det NRL, som jag nu följer slaviskt, och så detta.
Tack.

Ja, cricket är en mycket trevlig idrott. Särskilt det relativt nya formatet med T20, det kan mer eller mindre jämföras med baseboll. Både T20 (20 overs per lag) och ODIs (50 overs) är roligt att kolla på. Bet365 har en del streams (de sände alla Big Bash-matcher som precis avslutades) och espncricinfo.com visar även mycket live (i vissa fall behöver man dock aussie/UK-vpn).

Hoppas du blir hooked! World Cup i T20 börjar i mars, IPL i april och sedan Champions League. Action all year around!
Citat:
Ursprungligen postat av kusagwa Visa inlägg
Frågan är bara när du ska börja med lacrosse betting? Jag menar kan man hålla på och betta på i princip varenda obskyr proffsliga/sport i den västerländska engelsktalande världen varför inte lacrosse? Och där han ju två ligor att välja mellan också. Och glöm för den delen inte bort CFL.
Hehe, så länge man kan hitta värde. Cricket är dock en stor sport och pengarna fortsätter att växa. Vinnarna av Indiens Premier League (Mumbai) tog hem över 25 miljoner för den matchen förra året och insatserna man kan få igenom innan matchstart i Asien är betydligt högre än på många av de marknaderna som annars spelas på Sharps.

CFL håller jag mig dock borta från, och bör egentligen göra det i allt som rör amerikansk fotboll.
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat