Ämne: V64 9/2
Visa ett inlägg
Gammal 2014-02-09, 10:27   #12
joppe59
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 859
Sharp$: 3910
Standard

Så här tänker jag just nu utan att vara superpåläst går på ryggradskänslan som vanligt

V64-1 Håller 1 Linus Ru spets vinner den annars tyvärr ramlar nog 5 Google Håleryd förbi
Vill man ha hängslen och livrem tar man tre streck och är vidare 1-4-5

V64-2 Nordisar brukar vara mitt gebit men herregud vilket lopp?! Jag kommer att köra med 10 Wilmer som A och några B samt resten som C viktigt i det loppet att få info från den utmärkta killen som levererar värmningstips från banan Bert Magnusson han har jag fått in några kronor med att komplettera mina system med den information han gett och det bästa idag är att Täby inte är med i matchen då det är inställt

V64-3 Här trodde jag på Henrik Svenssons 6 Todays Butterfly men då såg jag att betaltjänsterna också hade den hm 5 Prince Dinverne andra häst det här loppet kan det skrälla får avvakta baninfon innan man sätter ned foten

V64-4 10 Happy Ganster GL klar första häst om han fungerar på banunderlaget 4 Delactable Ås med jänkarvagn klart intressant kan vara ett odyrkbart lås på dessa två hm

V64-5 Aldrig får man vara glad här trodde jag mycket på 3 Dante Sund beroende på värmning och så vidare nu hade även betaltjänsterna kablat ut den med å andra sidan får man hem en spik och V6 så kommer pengarna rätt ned i fickan

V64-6 På papperet ser det ut som tre streck 6-12-13 med ! (utropstecken) för 6 Esping Björn Karlsson tar det emot att betala för men det är en ruggig kapacitet i hästen när han fungerar förmodligen vinner någon av tilläggshästarna

Lycka till och missa inte det bästa värmningsgenomgången av Bert Magnusson

Senast redigerad av joppe59 den 2014-02-09 klockan 10:29.
joppe59 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat