Citat:
Ursprungligen postat av papak
Det här kunde du inte ta i min dagbok? Vissa har problem med att läsa.. Onödigt på vilket sätt? Folk ville att jag skulle posta mina picks och enbart mina picks så det var enklare att hitta dom. Jag förstår inte varför du ser några problem med den här tråden, det är inte så att en liten tråd tar upp all plats i det här forumet det här blir enklare för mig. Sharps policy är att inte ta bort några inlägg/trådar om så långt det går så tyvärr kommer din idé inte att funka.
|
ehh känsligt...vissa har inga problem med att läsa. Dina picks kan vara i dagboken istället för att det blir en DIN tråd här, en DERAS (o) tråd, samt VÅRAN (alla andra som maxx och vem det nu är + io spelen) tråd.
Vi bör ha 1 tråd, o + io + dina picks + alla andras, där alla picks kan diskuteras och man kan föra snacket och kanske komma till bättre insikt, och den tråden är utan kladd, bara viktig och gällande information. Eller om man kör med tout-picks då kan man enkelt skriva tex pick - av tout - streaken denne är i (typ W4 senaste 3 dagar).
Sen kan vi ha 1 tråd för all kladd, alla tack, alla ni suger, och diverse snack som kommer att gå under säsongen. När dagen avslutas, plocka bort kladd-tråden, så vi har bara en dagsaktuell sådan.
2 trådar, mindre jobb, mindre leta mellan raderna, allt speltugg finns på ett ställe där folk kan lätt komma åt det.
edit: jag gillar inte när folk flyttar mina posts, eftersom jag postar de där de ska vara. Hade jag velat snacka i din dagbok, hade jag postat här.