Citat:
Ursprungligen postat av illen
ehh känsligt...vissa har inga problem med att läsa. Dina picks kan vara i dagboken istället för att det blir en DIN tråd här, en DERAS (o) tråd, samt VÅRAN (alla andra som maxx och vem det nu är + io spelen) tråd.
Vi bör ha 1 tråd, o + io + dina picks + alla andras, där alla picks kan diskuteras och man kan föra snacket och kanske komma till bättre insikt, och den tråden är utan kladd, bara viktig och gällande information. Eller om man kör med tout-picks då kan man enkelt skriva tex pick - av tout - streaken denne är i (typ W4 senaste 3 dagar).
Sen kan vi ha 1 tråd för all kladd, alla tack, alla ni suger, och diverse snack som kommer att gå under säsongen. När dagen avslutas, plocka bort kladd-tråden, så vi har bara en dagsaktuell sådan.
2 trådar, mindre jobb, mindre leta mellan raderna, allt speltugg finns på ett ställe där folk kan lätt komma åt det.
|
Inte alls känsligt men när jag ber om att alla eventuella diskussioner tas i en annan tråd och du ignorerar det så får du stå ut med att jag antar att du har problem med att läsa. Så nu fick vi det avklarat.
Jag kommer fortsätta att köra med en daglig MLB-tråd där jag postar mina picks och inget annat kommer postas där detta för att vissa användare inte gått plus för att dom missat många av mina picks. Såhär kommer jag köra tills Sharps fått en eventuell RSS-funktion som underlättar det för användarna att få tillgång till mina spel. Vill man diskutera mina picks har jag redan sagt att man är välkommen till att göra det i den här tråden. Du tycker att vi bör ha en tråd - jag tycker inte det så istället för att jag ska avhålla mig från att skapa trådar så finns det en trevlig funktion på sidan (Ignore) som gör att du slipper se mina inlägg och per automatik inte ser mina trådar om dom är så störande. Det är gratis och det är tillgängligt för alla andra som också stör sig på mina trådar. Var det något mer?