Citat:
Ursprungligen postat av Helge
Saknar den känslan här - mycket!
Men bara gilla läget - här gäller pengar.
Egentligen då inte mitt forum :(
|
Men, du kan ju inte klaga på att spelet, i princip, alltid går före hästen och hyllningarna av densamme, på ett bettingcommunity... Såg du förresten hyllningarna efter Maharajas vinst?!
Det är ju bara att byta forum och/eller joina ett till, som då enbart fokuserar på hästen anatomi, skötsel osv. och inte spel, kusk och pengar/vinst - inget svårare än så... Det ena behöver inte utesluta det andra... Eller, börja damma av dina "Black Beauty", "Black Stallion"-böcker och prenumerera på "Min häst" igen...
Skulle vara ett väldigt konstig bettingcommunity om inte spelet/pengarna/vinsten stod i fokus, eller hur? Förstår inte riktigt vad du är ute efter...?! Du vet att det osar förakt i vad du skriver ovan, så jag har svårt att förstå vad du gör kvar på sajten...
För du måste väl ha vetat vad sharps var för sida, eller?
Självklart ligger det även i sakens natur - har du INTE spelat hästen så kan det vara svårt att hylla ett ekipage, även om det skulle råka vara svenskt, direkt efter målgång, särskilt om du spelat någon annan som torskat!
Nej, detta var en typisk fruntimmerskommentar/inlägg - inget fel i det, känns bara lite malplacerat...