Visa ett inlägg
Gammal 2014-02-10, 00:55   #54
Lazlo
Administrator

Lazlos avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 25141

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Betsson har 1.75 på att M.Fourcade ska komma top 3 i jaktstarten och det tycker jag är bra så har lagt en slant på det.

Alla bolag har Fourcade som favorit till guldet och Betsson ligger lågt på 3.00 att han vinner guld, dom flesta andra har kring 3.50. Istället så sticker Betsson ut med 1.75 på att han slutar top 3 när alla andra bolag ligger kring 1.55-1.60.

Fourcade som normalt är bäst ,tillsammans med Svendsen, har bara 6 sekunder att plocka till en pallplats medans Svendsen startar 17 sekunder efter Fourcade. 6 sekunder över 4 skjutningar ska Fourcad som är en av dom snabbare i spåret lätt kunna plocka in det och han bör också ha övertag mot dom flesta på vallen.

Oddset som är 0.20 högre hos Betsson kontra dom flesta andra bolagen tycker jag är värt en slant och top 3 placering har råd med lite "felmarginal" också jämfört med att spela att han ska vinna guld som så många tror.

Fourcad var galet besviken efter sprinten och var ändå med i toppen med 1 bom och jag tror att han som normalt är bäst kommer visa upp sig från en bra sida idag och med detta utsticket så spelar jag.

Någon skidskytteexpert som har någon input?
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat