Jag har absolut inga problem med att läsa, men jag har inte tid att sitta och kolla trådar och leta efter inlägg bland överdrivet många "rygg, tack och fail"-posts. Om papak har en egen dedikerat picks-only tråd så kan man skapa RSS till den (om Sharps kan trolla fram funktionen, vilket bör gå att ordna tids nog), så skriker datorn till så fort han har postat ett spel.
Tror du verkligen att du kan få alla att sluta posta sådana inlägg, och att du kan få alla att skriva PICK - NAMN - STREAK m.m. på ett snyggt och organiserat sätt ?. Många kan ju inte ens använda rätt prefix, eller ge tråden rätt namn, du började ju själv det hela bra med att posta i en tråd som man inte ska posta i....
Tills vidare tycker jag att detta är bästa lösningen, så komplicerat är det inte.
*Papak postar picks i en tråd.
*Man kan diskutera papaks spel i hans speldagbok.
*Sharps spel postas i en tråd.
*Dagens övriga "baseboll-tugg" kan man ta i en separat tråd...
Det är ju inte så att alla måste skapa en egen tråd för picks, vill man dela med sig av något man tycker är bra kan man ju göra det i "dagens baseboll", men om man rekar flitigt varje dag och har många som ryggar så kan man ju göra en "MIN BASEBOLL 16/4 2010"-tråd etc...
Sorry för offt, men var tvungen att få fram fördelarna med detta