Ämne: papaks spel
Visa ett inlägg
Gammal 2010-04-16, 16:02   #344
papak

papaks avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 2427
Standard

Citat:
startat en advokat firma ?

Det här kan komma som lite svårt att förstå, men jag postar där det är aktuellt, get it ? Jag vill inte ha mina förslag dragandes i nån hörna som jag inte ens tittar på, jag vill ha dem där jag hade menat dem att vara: i den dagsaktuella tråden. Jag vet, komplicerat.
Det var inte aktuellt att posta i den tråden. Du var offtopic vill du ge förslag så finns det ett forum för det, ok?

Citat:
Så du tycker att det bästa lösningen är en sharps O - tråd, en papak tråd + en "resten tråd". Vad händer om de så ofelbara sharps.O och papak har missat något, eller helt enklet en het capper är på den andra sidan, var ska man kunna se dessa kommentarer. Nej vänta, säg inte, man ska gå tillbaka till dagboken, kommentera där och leta mellan allt snack! Smiiiidigt, grabben.
Say what?

Citat:
Återigen, för att införa lite enkelt, logiskt tänkande

1. starta EN: DATUM-DAGENS-MLB LÄS INNAN NI POSTAR tråd i baseball forum, där man kan se alla o, io, papaks + de andras cappers spel, med lite tankar bakom.
2. Starta EN separat DAGENS-MLB-KLADD tråd som man sedan tar bort när dagen är avslutad och börjar med en ny, där alla kan heja, snacka skit, tacka eller vad de nu gör.

2 trådar, om baseball i baseball delen, busenkelt. Och då kan tom de bra cappers som Lazlo känna sig lite inspirerade att posta sina spel. Vräka picks ur sig, som kan baseras på vadsomhelst leder till inget nyttigt.
Nu är det såhär att folk missat mina spel. Folk vill ha mina spel. Jag gör det enklare för dom att få tillgång till mina spel. Jag kanske inte vill posta motivering ska jag då posta mina spel i dagens-mlb-kladd tråd? Dessutom så postar Lazlo på en annan sida så jag tror inte att det är därför han inte vill posta på Sharps för att jag har en egen tråd. Återigen om det stör dig sätt ignore på mig, ok?
papak är inte uppkopplad   Ge poäng