Visa ett inlägg
Gammal 2014-02-11, 15:28   #33
JonathanH87

Reg.datum: feb 2014
Sharp$: 315
Standard

Min spontana tankar kring v7an är enligt följande i alla fall.

V75-1. Långt upplopp och en råstark dam som Photo Princess betalar jag gärna för. Dock lever ju Canaka på det samma men kan med lite otur få göra allt jobb i dödens. Säkert bra nog att vinna men vansklig spik enligt mig.

V75-2. Global Navigator var grymt fin senast på under andra förutsättningar. B.B.S Sugarlight kan bli grymt stor favorit och dom vill man ju alltid fälla.

V75-3. Capello B brukar gå bra på Axevalla och jag har alltid haft svårt för Bath Launchers vinnarskalle sedan han började i guld även om två andraplatser i stentuff konkurrens tyder på att han håller på att växa in i det. 1640 nu med vilket är ett plus!

V75-4. Send In The Clowns var spontant min första spik. Anders får dock inget gratis i loppen. Körning i inledningen? Wingait Ida blir farlig i sådana fall. Även Askö.Q trots usel kusk.

V75-5. Måla på? Känns som alla kan vinna.

V75-6 Perfect Power står för klassen men uselt spår då han lär bli över och Peter är väl inte känd som den aggressivaste kusken trots den senaste tidens framgångar.

V75-7 Som upplagt för Claes Boko? Men om han får göra jobbet i tredjespår kan ju både Quangaroo Zet och Famous Dream bli farliga!

Tankar?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
elwiz (+7)
JonathanH87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat