Ämne: papaks spel
Visa ett inlägg
Gammal 2010-04-16, 18:35   #373
Gb

Gbs avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1782

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av illen Visa inlägg
Om man bara kom på iden att lägga alla tre ihop (utan kladd) så man har all info samlat, istället för att bläddra igenom 3-4 (+dagboken) trådar
Risk är väl att det blir en massa kladd iaf... och därmed får det ju bläddras en hel del ändå. Nu fanns det väl dessutom önskemål från flertalet personer att papaks lir skulle separeras i en tråd med enbart hans picks (för att de ej skulle missas), samt att diskussioner kring hans lir skulle tas separat? (Har inte hängt med i diskussionen från början förvisso). De som då enbart vill lira hans lir håller sig ju då till de trådarna, medan de som vill diskutera baseball och olika picks tar det i den "allmänna tråden". Är väl lite så det funkar på fotbollsavdelningen? En tråd för dagens lir (eller ngt liknande) samt de som vill lägga ut en rek gör det separat. Har väl inte varit ngt problem med det upplägget vad jag vet iaf... Men diplomatisk som jag är så kan jag väl säga att det kanske är en smaksak helt enkelt. Dock fanns det ju som sagt önskemål om att papaks picks skulle finnas i en separat tråd (vilket jag kan ha full förståelse för om man är rädd för att missa ngt lir) och diskussionen kring liren i en annan, för att folk skulle kunna hitta picksen lättare. Och då är det bra om folks önskemål också kan uppfyllas.

TREVLIG FREDAGKVÄLL ALLA!!
Gb är inte uppkopplad   Ge poäng