Citat:
Ursprungligen postat av illen
En konstruktiv ny idé är gnäll ? Jag antog att ni inte förstod vad den handlade om, eftersom ja, ni sa så. Åh, jag trodde du var en av advokaterna, eftersom du var villig att prata för en annan människa, men du var bara fjäskig. Förlåt mig.
|
Har inte pratat för någon annan en ända gång...?
Vi är inte efterblivna, att du vill ha EN tråd är rätt uppenbart och om man inte förstår det efter dina inlägg om samma sak så har man lässvårigheter. Varför du blir så upprörd över flera trådar är dock ett mysterium, att du får ont i pekfingret av att klicka förstår jag, tre trådar ja herregud. Men testa tryck ctrl+f så har du gjort halva jobbet redan.
Nu har jag gått offtopic här tillräckligt mycket, ber om ursäkt till papak för det är hans speldagbok och i en speldagbok ska spelen diskuteras.
Vill du fortsätta bolla med mig finns P.M, annars lägger vi ner tycker jag, vi provar, är det så dåligt så märker vi det och ändrar. Låter rätt fair om jag ska vara ärlig... och jag kommer inte svara dig mer här, så ignorera frågetecknet en bit upp. punkt.
EDIT: Kopierar RobinD: @ Papak: du får gärna rensa bort alla mina inlägg, det fyller ingen funktion och sabbar tråden....
Sorry, inte meningen och pajja din dagbok. Och om du tagit illa upp "för att jag företräder" moderator så var det inte meningen, nu håller vi oss till spelen.