Visa ett inlägg
Gammal 2014-02-13, 09:31   #40
emkungen

Reg.datum: nov 2013
Sharp$: 890
Standard

Dags att tugga igång igen nu när v86 är över för denna vecka!

V75-1. Tar Canaka BF ledningen blir han nog där till mål. Vem vill ha honom manglandes utanför sig? Troligtvis ingen! Men om det blir annan position kan True Advantage, Photo Princess, Miss Sue V och Miss Beniss komma in i matchen. Men är inte Canaka bara bäst och vinner detta loppet?

V75-2. BBS Sugarlight är förmodligen bästa hästen och den avslutningen han gjorde sist är svårt för dom andra att mäta sig med. Då jag inte vet riktigt hur han hamnar till så vill jag gardera (om inte intervjuer senare i veckan talar för att han bjuds ledningen)loppet med 5-6 hästar. Käftsmällen för mig är Bam Bam Walker.

V75-3. Nästagångare för mig är Bath Launcher. Måste bara få klart för mig att han är mycket snabbare än invändiga så att han får ledningen utan för lång spetskörning. Kommer ändå ha svårt att lämna Hard Livin utanför systemet då denne kommer få ett fint lopp. OM det visar sig att några på framspår kommer lägga sig i spetskörningen så garderar jag med 5 och glöm då ej Capello bob som kan få loppet. I så fall Utgång på Bath Launcher.

V75-4. Spikade Send in the clowns sist men nu tycker jag det finns ett spelvärde i att gardera. Utgång på nyss nämnda och gardering med 1,4,7,9,11,12

V75-5. I nuläget lås på Bear Glide och Working on a dream. Hästar jag tänker ha koll på innan inlämning är 4,9,11,13. Kan alltså bli garderingslopp även här.

V75-6. Tycker fyra hästar höjer sig. Perfect Power, High Speed Call, Red Adair Superb och Mr Pellegrino. Den sistnämnde körs av en betydligt sämre kusk än de andra så funderar på att ta bort den helt! Outsiders är Icebear och My Ovi. Lutar dock åt 3-hästarslås.

V75-7. Claes Boko är bästa hästen och står på tur för vinst. Då jag aldrig hittar något spelvärde i att spika sista loppet (Undantag vid en stenklar. Senast var när Digital Darling krossade på V75 för ett par månader sedan)så garderar jag med 3 stycken. Belgrado, Mad Image och Abborren.

Just nu lutar det åt spik på Canaka BF eller Bath Launcher och utgångar på BBS Sugarlight och Send in the clowns + den jag inte spikar. Nu gäller det bara att välja rätt! Ramen brukar man kunna sätta, men det svåra är att sätta en eller två utgångar... Lutar också starkt åt att jag kör V7 under 100.000:-.
emkungen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat