Visa ett inlägg
Gammal 2010-04-16, 18:48   #14
tompa87

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 6093

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jag gillar även underspel i preds Chicago idag.

Preds känns väldigt defensivt tunga och spelar väldigt uppoffrande, dessutom jobbar alla forwards lika hårt i det defensiva som det offensiva. Rinne är dessutom en duglig målvakt, har dock för dålig koll på honom för att uttala mej, men slutade säsongen på SV% .911 och med GAA: 2.53.

Chicago släpper in få mål på hemmaplan, och Niemi har börjat växa sig in i förstamålvaktsrollen med 6-0-1 dem 7 sista på säsongen, GAA på 1.97.

Lägger man ihop båda målvakternas GAA så får vi ihop 4.78 mål per match, och lägger därtill att lagen inte har möts på länge och att det är en förstamatch i serien (någon hade lagt statistik i en tidigare tråd att underspelet cashar runt 80-85% av alla förstamatcher i kvartsfinal spelet), så känns underspelet som ett bra spel.

Årets matcher:

3-1, 2-0, 2-0, 4-1, 4-1, 5-4, alltså 5/6 under.

Dessutom har dem inte möts på över 3 månader, vilket gör att lagen kommer börja med att känna på varandra och jag tror vi ser max 1 mål i första perioden.

Under 5/5,5 ger 1,901, jag funderar på att spela det.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat