Visa ett inlägg
Gammal 2014-02-13, 21:35   #89
tomtom2

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 2341
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
tomtom2, vart vill du komma ?
Det här är en spelsida, och vi spelare talar om för alla andra spelare att Anders är urusel och nästan aldrig ett bra spel.
Vad tillför du ?
Försöker du inbilla någon att Anders gjort det bra ???
Vet inte vad du är, men du är garanterat ingen spelare när du blandar in personliga egenskaper i din bedömning.
Jag SKITER I om en kusk är snygg, vältalig, trevlig, har stor kuk eller andra fiffiga saker du kanske tycker är viktigt.
För mig räknas bara EN SAK, kusken vinner så mycket pengar som möjligt !!!
Det är ju din åsikt att han är urusel, det har ju du och doob torgfört här nu ända sedan han blev egen tränare. Jag tycker något helt annat, han har 10-12% i segerstatistik både som kusk och tränare, helt godkänt för en ny tränare, många som hyllas här i tid och otid som visar betydligt sämre resultat.
Men det måste ju va väldigt enkelt för din del, bara låt bli att spela eller strecka honom och hans hästar när dom startar så är ju problemet löst.
Men att spy galla över en viss kusk/tränare här varje gång han inte vinner känns inte särskilt seriöst. Jag har också mina hatobjekt bland kuskarna, men behöver för den sakens skull inte gödsla med invektiven varje gång dom misslyckas. Sen ska du inte uttala dig om sånt du inte har en aning om, jag har varit hästägare och spelare på travet i över 30 år och anser definitivt att personliga egenskaper hör till det man bedömer bland kuskar och tränare.
Men det är min åsikt, du är ju fri att ha dina åsikter, man behöver ändå inte basunera ut dom i form av oseriösa, personliga påhopp.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
alle (+5)
tomtom2 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat