Visa ett inlägg
Gammal 2014-02-14, 16:13   #84
draken

drakens avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 8044
Standard

Nu har jag tittat lite men vet inte om jag blev så mycket klokare. Ser bedrövligt tråkigt ut. Ska nog till ett enormt väderfenomen om det ska bli någon utdelning i morgon. Om man synar favoriterna.
Canaca vann 2 liknande lopp i december efter kross i dödens. Inte så vass i guld men avslutade iaf med en 10,5 sista 800. Kan bli en promenad i skogen för favoriten igen och fina laxar in på kontot. Tar nog med några speedkulor iaf. 2,4,5 kanske.

BBs Sugarlight vet jag inte vad det gjorde med senast men är han lika bra lär det vara öppet mål.

Baht Launcher har hur mkt form som helst. Lyckas han komma till ledningen så spelar det nog ingen roll att dojorna sitter på.

On Track Piraya har vekligen börjat bra och var helt överlägsen senast. I of sog mot usel konkurrens men Goop säger att det är hans bästa chans och det brukar betyda en del om vinstchansen.

Bearglide ser ut att kunna mosa sig till ledning ganska tidigt och vad händer sedan. Förmodligen ingenting.

Highspeed call ska gå barfota och sitter i spets omgående. Vad händer sedan.

Clas Boko såg oslagbar ut med jänkarvagn och satt kvar med rubbet senast. Gör han inte nu.

Det var det tråkiga med omgången. Om man skulle försöka att göra det lite roligare så kanske
Miss Sue V tar spets och släpper. Får lucka och tokspeedar ner Canaca. Känns som en Corvette i träning enligt Rede`n.

Key to Surprise spurtade rejält till segar efter uppehåll. Väldigt snabb en kort bit. Kan få lucka.

Hard Livin joggade i mål bakom Baht senast på Örebro efter vila. Säkert mycket bättre nu.
I saw you trivs på Axevalla och Cash Cantab är i bra slag . Bättre läge nu.

Send in the Clowns verkar var av rätt virke. Lite oslipad men gör nog ett bra lopp.9 och 11 givna. Smygläge på formstarka nr 1.

Om inte Bearglide vinner så kan nog nästan vem som helst vinna. Spika eller kryssa i vad systemet tål. Goop igen kanske. Bedas Ship gillas.

Perfect Power möter sämre och sämre hästar tycker jag men verkar inte vilja vinna. Ska gå med jänkarvagn nu. Kan bli hur bra som helst om han inte sitter hermetiskt instängd. Höjer Goop även här. Spurtstark häst.

Tror inte Claes Boko förlorar men gör givetvis det om jag tror på honom. Ska man hitta någon kul så kanske Goop igen hahaha. Bygger mycket på Goop denna gång. Kan vara dumt men tycker att han en del halvbra chanser.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+3), Pilkast (+3)

Senast redigerad av draken den 2014-02-14 klockan 16:15.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat