Ämne: papaks spel
Visa ett inlägg
Gammal 2010-04-16, 20:23   #389
Arch

Archs avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 6857

Smirnoff Ice
Stats: 1059 - 1080 - 44
ROI: 98.87%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av papak Visa inlägg
Men lägg ner nu ok? Jag har svarat på alla dina frågor på ett korrekt sätt om du inte kan tåla svaret så är det inget att göra åt.
-----------------
Jag kommer ha en egen tråd vare sig du vill eller inte det enda du kan göra är att sätta mig på ignore som jag redan illustrerat hur man gör.

Du måste ha någon slags problem med att förstå, för här får du se mitt första inlägg på denna tema:

Citat:
Är det inte onödigt att starta en extra tråd för varje dag om både du och vi ska ha diskutera egna ideer ? Tycker vi bör ha en tråd där io-spel och alla andras diskuteras. Det bör också vara förbjudet med rena picks och onödiga kommentarer (typ "tack" och annat spam som "rygg") innan matcherna avslutas/startas. Vi kan tom ha 2 olika trådar varje dag, den ena för picks (med lite rek) och den andra för snacket och när dagen avslutas, bara plocka bort det onödiga (ta bort båda tråden imo) och börja om imorgon.
Jag ställde en fråga och gav alternativ till en möjlig lösning, alltså var jag konstruktiv. Det finns absolut ingeting dåligt här förutom att det var postat i den tråd du öppnade, men det är förståeligt eftersom frågan var bara ämnad till dig, som också i en roll som moderator kan göra mycket mer än en vanlig användare.

Ditt svar därmot var totalt defensivt och berör inte de synpunkterna jag framförde, och du fortsatte vidare i att instruera mig hur jag skulle igonerera dina poster. Jag har ingen aning om varifrån du drar slutsatser som dessa, när det bara handlade om att vara mer effektiv, som forum.

Citat:
papak
Det här kunde du inte ta i min dagbok? Vissa har problem med att läsa.. Onödigt på vilket sätt? Folk ville att jag skulle posta mina picks och enbart mina picks så det var enklare att hitta dom. Jag förstår inte varför du ser några problem med den här tråden, det är inte så att en liten tråd tar upp all plats i det här forumet det här blir enklare för mig. Sharps policy är att inte ta bort några inlägg/trådar så långt det går så tyvärr kommer din idé inte att funka.
Inte ett enda svar, och när du gav ett svar som berörde ett område, var det fel område. "Bara plocka bort de onödiga" menade såklart på förslaget av "Kladd trådet" där man skulle prata om matcherna och ta bort allting när dagen avslutades, eftersom det ändå skulle varit som en chatt tråd.

Citat:
papak
Måste även påpeka att du verkar ha förvånansvärt svårt att skilja på rollen mellan vanlig användare och moderator. Jag är vanlig användare på Sharps.se (förutom när jag skriver ut att jag agerar som moderator) och har rätt att uttrycka mig på vilket sätt jag vill. Men jag förutsätter att varje användare vet det här.
Så länge det står "moderator" under ditt namn varje gång du postar, så har du en viss standard att leva upp till. Du kan inte bära stjärnan hela tiden, men välja att vara sheriff när det passar dig.
Arch är inte uppkopplad   Ge poäng