Ämne: papaks spel
Visa ett inlägg
Gammal 2010-04-16, 20:33   #390
papak

papaks avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 2442
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av illen Visa inlägg
Du måste ha någon slags problem med att förstå, för här får du se mitt första inlägg på denna tema:

Jag ställde en fråga och gav alternativ till en möjlig lösning, alltså var jag konstruktiv. Det finns absolut ingeting dåligt här förutom att det var postat i den tråd du öppnade, men det är förståeligt eftersom frågan var bara ämnad till dig, som också i en roll som moderator kan göra mycket mer än en vanlig användare.
Och jag gav dig mitt svar varför det inte skulle ske och varför jag startar en egen tråd, så redan där borde diskussionen tagit slut?

Spoiler:
Folk ville att jag skulle posta mina picks och enbart mina picks så det var enklare att hitta dom. Jag förstår inte varför du ser några problem med den här tråden, det är inte så att en liten tråd tar upp all plats i det här forumet det här blir enklare för mig.

Citat:
Ditt svar därmot var totalt defensivt och berör inte de synpunkterna jag framförde, och du fortsatte vidare i att instruera mig hur jag skulle igonerera dina poster. Jag har ingen aning om varifrån du drar slutsatser som dessa, när det bara handlade om att vara mer effektiv, som forum.
Vadå mer effektiv? Har du inte förstått att det blir mer effektivt för ANVÄNDARE att HITTA MINA spel om jag postar i en tråd där jag endast postar vad jag spelat? Det tycker jag är ett utomordentligt bevis på effektivitet.

Citat:
Så länge det står "moderator" under ditt namn varje gång du postar, så har du en viss standard att leva upp till. Du kan inte bära stjärnan hela tiden, men välja att vara sheriff när det passar dig.
Nu är det såhär att jag inte kan välja när min titel ska visas så om jag inte skrivit ut //MOD så är det en vanlig användare på Sharps.se som postar, aight?

Vill du diskutera det här ärendet vidare så var vänlig kontakta mig via PM.
papak är uppkopplad nu   Ge poäng