Citat:
Ursprungligen postat av sirlarsson
Jag spelar för att vinna en bra månadspeng, jag grindar men har stabil inkomst varje månad från bettingen i flera år nu. Behöver inte klonka en miljon utan så länge jag vet att jag får in mina tusenlappar varje månad så är jag nöjd. Jag har sysslar med travbetting nu i 4 månader, har mer eller mindre spelat vinnare/plats på fasta marknaden, har över 120% avkastning över 500 spel. Mycket givetvis tack vara dom fasta överoddsen men också mycket tack vare rekare som Pilkast, Putte64, NiclasJ och Robfri för att nämna dom som har gett mig mest vinnande spel till ofta mycket fina odds. Bolagsspelet är bara en bonus men jag tror hemskt mycket på mitt bolag. Bolaget sitter inne med mycket kunskap och vi har haft två raka 7or, tyvärr har vi haft kantbollar ut för stor utdelning, idag hade vi tex Askö och Caddie från fina pengar men det gick inte. Men inte gråter jag för detta utan ser varje krona som viktig i min livscykel.
Hoppas du hängde med, är full givetvis men det viktiga är att jag inte skrattar åt småutdelningar för utdelningarna är inget man rår för, man kan bara sätta 7an sen hoppas.
Tilläggas ska för att den dagen jag började värdera varje krona inom bettingen var den dagen jag gick från en medelspelare till en klart vinnande. Tråkigt för vissa men jävligt sant för mig.
SJÖ 
|
Grattis att det har gått så bra! 2 saker bara är att 120%(105-110 är snuskigt bra) är väldigt högt och 500 spel är väl ganska lite eller? hur mycket har du lirat för denna månad?