Visa ett inlägg
Gammal 2014-02-17, 14:08   #109
Boone
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

CaptainMorgan du måste vara en riktig rolig prick att umgås med. Klaga klaga och klaga precis som om detta vore din lokala syjunta. Jag vet inte om det är läsförståelsen som är dålig eller om du inte har någon som helst aning om hur omvärlden fungerar, men det är klart om man går in med inställningen att direkt börja leta syndabockar istället för att försöka förstå så är lätt att ens sinne blir inskränkt.

Om jag säger att det inte kommer något besked innan måndag och jag dessutom inte jobbar heltid med Sharps utan läser universitetsstudier på dagarna så kanske du förstår att en konversation mellan mig och ansvarig på ComeOn sker när tid finns.

Jag har nu löst det så att det ska ändras tillbaka då det var en miss som gjorde att även tidigare spelare drabbades. Återkommer när det är genomfört. Användare som CaptainMorgan som bara att ute efter att klaga gör dock inte att motivationen går upp för att fixa nya exklusiva bonusar direkt.
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
henke111 (+1), loneranger (+10), loneranger (+10), Musse_husse (+1), CaptainMorgan (+50), keixoth (+20), maddmax (+1)
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat