Jag hänger på här med mina första spontana tankar igen vilket givetvis kan ändras med mer information. Spelade smått för 58 kr i lördags och sprack enbart i V75-6 där jag hade ett lås på Perfect Power och Rocket Zet. Bättre lycka och ett större system på Lördag för min del i alla fall.
V75-1. Lurigt lopp med många hästar med form. Skulle dock Chapeau lura Rico Follo på spets är väl loppet över. Dock har ju innerspårs hästarna enklare att svara upp ledningen på Gävle. Blir det tokrusning kliver flera in i matchen men kanske främst By Air och Narold Vox. Även Utility Bus och O.U Glide från vanskliga spår.
V75-2. 12,13,14 tycker jag är aningen bättre en resterande i fältet. Men får det maskas i täten sitter dom pyrt på det från tillägg.
V75-3. Amaru Boko på fel distans? Tror det kan bli tufft. Jag målar på i alla fall.
V75-4 Som upplagt för Tintin om han nu kan gå barfota igen! Spik i sådana fall annars gardering med 7 och 8.
V75-5 Stamping eller alla?
V75-6. Global Oasis från spets? Annars Bergharns som dock matchas ofta(för ofta?) Navaronne var ju lite av ett stallskrik senast på v7 och Finish Future briljant. 4-5 hästar borde räcka!
V75-7. Veckans bästa spik? Gillar verkligen det jag sett av Verymuchkiss Karsk i alla fall.
Vad tror ni?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|