Visa ett inlägg
Gammal 2014-02-17, 21:27   #115
Boone
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av 11433 Visa inlägg
Bra hanterat av Sharps som löste problmet men frågar mig ändå om Sharps tycker att det är OK att samarbeta med ett företag som ComeOn efter deras agerande och tex deras svar till CaptainMorgon i inlägg #106

Vem vet om flera drabbats av deras agerande men som inte märkt av det eller är det bara spelare som klagar som inte påverkas av nya bonusreglerna?

Förstår att sidan söker sponsorer/samarbeten och att det är svårt att kritiera en samarbetspartner men att ändra bonusregler retroaktivt utan att ens informera sina spelare eller ens försöka lösa problemet under ett par dagar (ComeOn) är under all kritik.
Jag säger bojkott av ComeOn
Supporten är inte alltid helt synkroniserad och om något blir galet som i vårt fall har vi överseende med att de inte vill lämna spelaren utan svar. Det jag läser mellan raderna från det svar CaptainMorgan fått är att han helt sonika ser att det är ändrat från 1.7 till 2.0 och säger den enklaste förklaringen som inte går att få följdfrågor på. Inte så konstigt kanske med tanke på att ändringen skedde i fredags och våra kontakter inte kom tillbaka på jobbet förrän idag.

Man får tänka på att Sharps är en relativt liten spelare av deras marknadsföring så att saker inte alltid sker i en handvändning är att vänta. Vi gör så gott vi kan och rekommenderar bara spelbolag som vi anser är värdiga våra användare, men det är också självklart att vi kommer plocka bort bolag som vi inte anser sköter sig (se bwin).
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
11433 (+10)
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat