Visa ett inlägg
Gammal 2010-04-17, 05:48   #1
Boone
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

[17/4] Dagens Sharps.se MLB picks; Nya tag!


Officiella: 13-1-1
+53 UNITS


Efter vår första förlust har vi nu alltså kommit fram till att vi inte är odödliga, men efter varje motgång så finns det förutsättningar att komma tillbaka vilket är precis det vi siktar på att göra ikväll med följande tre O-picks:

Florida Marlins (R. Nolasco) @ Philadelphia Phillies (J. Moyer) (01:05)

Total runs in game: ÖVER 9.5 5u @ 1.843 (O)
Total runs in 5 1st innings: Över 5.0 5u @ x.xxx AVSLAG P.G.A DÅLIG LINA
Runs in 1st inning: JA 3u @ 1.79 (O)

Vi tycker inte det finns mycket att orda om här. Phillies offensiv har visat sig vara en av de bästa denna säsongen med en batting average på hela 0.315 och har slagit in hela 15 HR's. De ligger också absolut etta i antal runs gjorda på 77 st att jämföra med det lag som ligger närmast, ja ni gissade rätt, Florida Marlins på 61 st. Lagen är tillsammans 15-4 till överspelet och de pitchers vi kommer få se ikväll är inte mycket att hänga i granen med ERA's på 5.68 (Nolasco) respektive 7.50 (Moyer). Detta är ingen slump heller utan Nolascos ERA de senaste 5 åren ligger kring 4.5 och Moyer den gamla räven som har pitchat 14 år i MLB har stabilt ökat på sin ERA de senaste åren. Denna går över, lita på oss!

Lycka till!

---------
Edit: Tillagt spel av Boone:
Cincinnati Reds (J. Cueto) @ Pittsburgh Pirates (D. McCutchen) (01:05)
--
Cincinnati Reds ML 3u @ 1.763 (IO-Boone)
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat