Satt och gnetade på ett system nu på lunchen för att åtminstone få någon slags utgång. Slutade såhär.
V64-1.Tamla var ju grymt fin 2012 men 2013 var ju ett rejält fiasko och hon skulle ju mer eller mindre ägna sig åt avel. Nu vann hon visserligen loppet senast men även om tiden var bra kändes det aningen billigt. Kaffir Face i toppform kommer att mosa på mot front eller hänga i dödens. Blir Kaffir Face släppt till ledningen tror jag den vinner. Dock kommer ju garanterat luckan men jag tror att det är 1 Onrique som sitter där. Erwin Bot kör ju inte längre vilket är fantastiskt då han har fina hästar! Nick Nock och Avalon Spider blir farliga om det blir för mycket överpace.
V64-2.Öppet lopp?! Känner inte till för många av hästarna men det känns som en trio åtminstone är bättre rent kapacitetsmässigt. Om inte Mad Lee galopperar tror jag den kan sitta i spets och då får favoriten det svårt. Tror därför både 6 & 10 kan kliva in i matchen. Osäker för formen på Nefertiti Face dock.
V64-3. Thai Simoni måste ha bra vinstchans? Kollade arkivet och sitter förmodligen i spets. Trivs på distansen och Takter lämnar inget åt slumpen. Krävs bra häst för att vinna bakifrån på Jägers och om man ska gardera kan man likväl blunda och hoppas på det bästa.
V64-4 Erica Hall kanske då hon har vunnit på distansen tidigare? Annars 1,4,5,7,9?
V65-5. Dagens bank! Dante Boko. Jag skrev tidigare att det krävs häst att vinna bakifrån på Jägers. För där lär han hamna eller i dödens. I min bok är det bara galopp emot. Kolla gärna senaste loppet! Om han strular så gillar jag 8. Gigolo D.T.
V65-6. Ingen riktig feeling. Skulle vilja ha en 7-8 streck. Simb Catcher är väl rysaren i alla fall!
Så här blev utgången.
V64-1. 1,6
V64-2. 3,10
V64-3. Thai Simoni
V64-4. 4,5,7,12
V64-5. Dante Boko
V64-6. 2,11
32 rader skall upp i 600. Givetvis endast för 6 rätt. Har ni några måstesträck utöver det jag kritat ner?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Senast redigerad av JonathanH87 den 2014-02-18 klockan 14:01.
|