Visa ett inlägg
Gammal 2014-02-19, 19:41   #68
antonzz
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 7
Sharp$: 13
Standard

får inte ens göra konto hos NB?!


Någon som har varit med om samma sak? vad kan det bero på??

Det ska även sägas att dokumentet för adressbeviset jag skickade in var en scannad bild av min hyresavi, precis samma bild som jag skickat in till tex betsafe/betsson som ägs av samma bolag, och där blev de accepterat direkt och inte varit några problem alls!

Detta är chatten med supporten, har bytt ut mitt namn till "jag" om någon undrar:

"Såg på mailen nu att mitt adressbevis inte blev godkänt, så skulle logga in och ordna det men nu står det att kontot är stängt och jag ska kontakta support? "

Chattavskrift 2014-02-19 08:13 PM
Hej, jag heter Stefan.
JAG: hejsan
Stefan: Okey, jag skall ta en titt på det direkt.
Stefan: Kan jag bara först få svaret på din säkerhetsfråga Din favoritskådespelare?
JAG:
Stefan: Tack så mycket, jag skall se på det direkt.
JAG: förstår inte riktigt vad som är fel på dokumentet jag skickade in?
Stefan: Ja jag ska kontrollera detta med den ansvariga avdelningen.
JAG: ok
Stefan: Tackar, det kan ta ett par minuter innan jag får svar så dröj bara kvar.
JAG: absolut
Stefan: Jag har nu mottagit svar från den ansvariga avdelningen. De kommer ej att återöppna detta kontot de hänvisar endast till paragraf 1.8 "Vi förbehåller oss rätten att neka en ny kund eller stänga ett konto utan att för den skull behöva ange en orsak." Jag beklagar detta men dessvärre så kommer inte kontot att öppnas på nytt.
JAG: ok, vad märkligt, så jag kan inte prata med någon på telefon eller nått?
Stefan: Nej dessvärre så är det detta beslutet som kommer att stå kvar, jag beklagar verkligen detta.
JAG: jahapp, så skumt. så kan jag öppna ett nytt konto och göra ett nytt försök med en nytt adressbevis?
Stefan: Nej det kommer dessvärre inte att fungera, man kan bara öppna ett konto tyvärr.
JAG: ok, detta måste va de märkligaste jag varit med om
Stefan: Ja jag förstår dig, jag beklagar verkligen att jag inte kan göra mer för dig gällande detta.
JAG: nej förstår de, ha de bra
Stefan: Detsamma ha en fin kväll.
Stefan: Vi förbehåller oss rätten att neka en ny kund eller stänga ett konto utan att för den skull behöva ange en orsak.
JAG: jo du skrev de
JAG: förstår bara inte vad jag gjort för fel
JAG: men ha de bra
Stefan: Detsamma.

Sjukt löjligt dom kan gömma sig bakom en påhittad egen regel om att dom inte behöver förklara sig, nu är detta inte hela världen, tänkte ju testa deras bonus bara, men man vill ju gärna få reda på mer än vad deras kryptiska svar ger.

Samkör dom system med betsson/betsafe? Jag är en förlorande spelare på båda sidorna så kan ju inte direkt vara så jag är rödmarkerad som haj

Någon som är mer insatt i spelbolagens, i detta fall NBs hänvisning till deras paragraf 1.8 som kanske har nått svar?
antonzz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat