Visa ett inlägg
Gammal 2014-02-22, 02:19   #360
maddmax

maddmaxs avatar

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 3250

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Kirtap Visa inlägg
Maddax, du har alpina spel i din tråd på h2h som är dom spel som är absolut mest limmade av alla spel på alpint som finns.. Fick du igenom dom? Verkligen? Vinnande spelare limmas ju...
Som oddsarn antyder använder jag Pinnacle främst, en bookie som inte limiterar. Där finns speltak förstås, som är universala, och dessa brukar ligga på runt 800-900e innan start när det gäller vintersporterna. En mycket liten marknad även här men man blir aldrig limiterad.

Nu har jag visserligen lagt en del spel hos Paf, NordicBet och bet365 under OS med. Paf stängdes snabbt och hos NB kom första förfrågan för någon dag sedan (och jag är långt ifrån någon highroller när det gäller dessa typer av spel). När det gäller just alpint tror jag dessutom att det hade varit en förlustaffär för bolagen att limitera mig, har inte prickat en åkare som tagit sig ned till mål.

p.s. jag gillar din nya signatur, jag har fortfarande inte ifrågasatt dig. Jag tror du får igenom dina insatser, oavsett om de är 10 eller 10.000 kronor. Jag tror dock att det kan bli problem om du har en stor följarskara och du fortsätter vinna. Lycka till, oavsett. d.s.