Visa ett inlägg
Gammal 2014-02-26, 21:39   #11
Viroid

Viroids avatar

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 16080
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rickart Visa inlägg
Du vet om att det går många fler lopp idag än förra onsdagen va? Fler lopp med V/P osv på... Räkna på hela matten och presentera en teori istället för att lyfta ut bitar du tycker passar din tes.
Som jag sa, jag tycker detta var ett väldigt piggt initiativ och jag tror många håller med mig, passar TV-TV perfekt, behöver inte betala en massa extra TV-tid som förr med V86. Mycket matte finns det att räkna på
OSV OSV BLA BLA
Ja, det är fler lopp man kör, det är ju två tävlingsdagar man bränner av. Du kan ju jämföra Åbys V64 på torsdagar med vad man omsatte på V65 ikväll om du vill...

Jag GILLAR verkligen att man lyckas klara av en V86 på runt 90 minuter, men man har gjort de här förändringarna för att spelet skulle öka. Då kan man inte tappa stort på en del ganska väsentliga spelformer. Det här måste ATG försöka få ordning på, annars kommer man inte klara av att öka spelet på onsdagarna sett över ett helt år. Kanske kan man ge spelarna fem minuter extra inför DD? Kanske var det inte så smart att starta V4 i Solvallas lopp 1? Kanske blir det bättre omsättning med färre streckspel som överlappar varandra?