Visa ett inlägg
Gammal 2014-02-27, 20:02   #6
Slurf

Slurfs avatar

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 1961

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hatten1 Visa inlägg
Slurf,hur resonerar du egentligen? Vi har monopolföretag inom spelindustrin i Sverige. Det finns 10 000tals människor som spelat på Mello.
Ska dessa kunder stilltigande tugga att spelet är riggat?
Hela grunden för att driva monopolföretag i länder är SPELSÄKERHET(samt naturligtvis tung statlig beskattning)
Dock är Melodifestivalen ett flaggskepp hos Svenska Spel, som dom för flaggan högt för och med. Mängder med pengar omsätts, normalt av Svenne.
Är din åsikt att Svenne är okey att lura?
För han är inte profesionell spelare?

Vilken information har framkommit? Svenska Spel har ju åtskilliga gånger garanterat att allt är kosher.
Denna möjlighet att köpa röster har ju varit känd länge, så jag har ingen sympati alls för de som har förlorat. Det roliga är ju att det inte ens har förekommit något fusk då det uppenbarligen inte finns några regler mot denna typ av röstning. Det är ett tråkigt evenemang med ett system som går att manipulera, varför över huvud taget titta - och än mindre spela - på skiten?

Jag själv har förlorat pengar på skiten innan jag insåg att det inte är någonting att hålla på med, men jag gnäller inte om att få tillbaka pengarna. Oavsett om det är ett riggat evenemang, vansinniga domarbeslut eller doping inblandat så skall spelen ligga.
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat