Visa ett inlägg
Gammal 2014-02-28, 17:40   #126
Boone
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Unibet lanserar idag sin egen pokerplattform:

Citat:
Ursprungligen postat av Unibet
Goda nyheter - Unibet's egna Pokermjukvara är nu live!

Ni borde vara lika glada som vi är för detta, tillåt oss berätta varför:

Fördelar för pokerspelare:
  • €500 bonus för både nya gamla spelare
  • 100 kr gratis (eller motsvarande i annan valuta) för alla spelare i Sverige, Norge, Finland, Nederländerna, Belgien och Storbritannien
  • Massor av freerolls – ny freeroll varje timme, varje dag i veckan
  • Fräscht och uppdaterad look - grafik från 2014, inte 2004
  • Quick Seat lobby för att göra det enkelt att börja spela
  • Lätt att byta din pokeridentitet - skapa nya alias och byt ut din avatar för att anpassa ditt humör och förbli anonym
  • Inga pokertrackers eller HUD's är tillåtna vilket ger en vänlig miljö för både nya spelare och vardagsspelaren
  • "Prestationsprogram" och uppdrag för nya spelare som gör det roligare, vissa delar ger även en belöning
  • Går att spela på via PC från den nedladdningsbara klienten eller webbläsaren, väldigt snart via Mac och tablets och i framtiden även via din smartphone
  • Fler chanser än tidigare att få en plats i Unibet Open
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat