Visa ett inlägg
Gammal 2014-02-28, 20:42   #60
xanathaar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 3016
Standard

Mina tidiga tankar så här på fredagskvällen:

1: Nougat ås sund favorit bfro, bra spår. Kan väl köras lite här och då vill jag ha med Quangaroo Zet som smällen. Mikko Aho från 9an känns inte så het. Inte heller 4 Famous Dream trots bfro. Låser nog på 5, 11. Ev Abborren åker med, gör det bra hela tiden.

2: Alla verkar spika Dante Boko, visst, sett kanon ut på slutet, men spika ludde är aldrig bra. Speciellt inte som storfavorit. Gardering med 1, 3, 6, 9 ska nog räcka här.

3: Halvljummen guld igen. Ptja, tror mest på Capello Bob som nöter på duktigt, bfro dessutom. Raja visst, en kanon egentligen, men som favorit och svårbedömd återigen ointressant. Dileva om bfro... Annars bankar jag hammaren på 4 Capello Bob.

4: Svårt lopp. Här kan man gardera friskt känns det som. 1, 2, 7, 8, 9, 10 hetast på förhand. Kanske räcker?

5: Usch... ingen känsla för någon här. Gillar Global Navigator, men övertygade inte sist. Vacation Silvio ingen stjärna men det är ingen annan här heller, verkar vara optimistiska iaf. Pamela Ali skrällen? Många eller chansa på några få. Får se.

6: Halvsvårt lopp. 2, 5, 7, 9, 11. Kan nog bantas ner lite.

7 : Här kommer min jackpotspik... 3 Zanimede. När Crebas sätter upp en riktig kusk på denna så är den grym. Läget är väl sådär, ingen raket, men bara Takter hittar vettig position och kör när dom andra lekt rommen av sig.
xanathaar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat