På lördag vankas det jackpott och många miljoner att dela potten på om nu inte en ensam vinnare kammar hem hela potten? Jag kör fyra utgångar på fyra olika system med en gemensam spik som jag anser är omgångens bästa spik...
Nu kör vi...
AVD1
Nougat är på väg in i Guld. Bra vinstchans!
A 5 B 9-4-6-1-7
AVD2
Dennis Boko gick en rejäl repa senast får ryggen på Dante? Drag!
A 1 B 5-3-6-11
AVD3
Raja är klart bästa hästen men det var längesedan man startade. Min vinnare är stentuff och jag kör utgång! A 11 B 7-4-8
AVD4
Öppet och svårlöst men jag fastnade till slut för en som var ruskigt bra med racerbalans senast. Samma nu! Utgång!!! A 10 B 2-9-7-8-11-1
AVD5
Miss Jägers var jag lite inne på att spika, två formhöjande lopp innanför västen. Lättare nu +++ Passa dock framför allt Broadways Finest som är obesegrad i spets och jag tror uffe lär köra vad som går och lyckas man kan man bli en svårnöt att knäcka.. B 7-4-13-11-6
AVD6
Stallskrik senast men fungerade inte barfota runt om då. Är nog ute efter revansch nu på hemmaplan!
A 5 B 4-2-7
AVD7
Checco boko var rejäl senast och här laddar nog Jorma för spets. Leder länge!? Riff Kronos är kapabel och utmanar normalt. En av två? A 4-11
Spiken: Nougat Ås
Utgångar: Dennis Boko avd2, Dileva Käll avd3, Pedro Bi avd4 och Kemas Magic i avd6
Låset: Checco Boko och Riff Kronos i avd7
DD1. 5 Kemas Magic
DD2. 4-11
*150
DD1. 4 Tricky Track
DD2. 4-11
* 50
God tur!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|