Citat:
Ursprungligen postat av robfri
För mej som har 2 barn kan jag bara säga att det är klockrent med express. Tidigare gick en hel kväll för att kika på onsdagstravet.
Sen förstår jag oxå att omsättningen kommer forts minska, & det blir därmed ohållbart i längden för atg att forts med express. Tror inte det dröjer innan vi är tebax till "ordinarie" v86 igen.
|
Själv tycker jag att det är kanon! Man gör klart spelen typ en kvart innan spelstopp, kör in allt och hämtar vinsterna 2 timmar efter. Efter det börjar Champions League. Det har ju varit helt värdelöst att hästarna har krockat med fotbollen sen V86 lanserades. Igår hade vi ju landskampen också samtidigt, som säkert bidrog till mindre omsättning. Men största problemen hade ju butikerna vars spelskärmar inte visade några som helst startlistor eller odds förrän runt 16.30... även uppdateringen var helt väck efter det. När första loppet (V86) gick igång, stod omsättningen på skärmarna på endast ca:12.300.000kr och oddsen/procenten var helt åt skogen gamla. Börjar misstänka att deras system inte fungerar fullt ut ännu med saxade banor.