Visa ett inlägg
Gammal 2014-03-07, 00:21   #5
almen

Reg.datum: jun 2013
Sharp$: 1083
Standard

Travtjänsten och Spelarservice var inte på något sätt rätt ute. TT hade MU 10:e och LC 3:e rankade. SS hade dem 6:e respektive 7:e rankade.

Travronden - utav alla - hade ett poängsystem på drygt 10.000 rader som gick in. Systemet kostade alltså drygt 2.500 kronor och att de skulle ge nästan 200 ”mervinnande system” är ju högst osannolikt. Guiden var iskalla med 6 rätt.

Harry Boy är inte upplagt på det sättet att han kan vara ”rätt ute” på någon häst.
Hade Harry varit extremt lyckosam hade vi fått veta det, jag lovar.

Citat:
Ursprungligen postat av HPT Visa inlägg
Även utdelningen på 7 och 6 rätt (208:- och 24:-) var sämre än den "borde" varit (324:- och 31:-). Någon eller några vinnande hästar måste varit extremt överspelade på många av de kuponger som vann.
Det ligger närmast att det är som HPT säger ovan - men om vinstlistan inte ens med en noggrann genomgång kan visa att det är på det viset så måste ju utdelningskalkylatorerna vara närmast odugliga och ”livsfarliga” att använda för radreduceringar vid systemkonstruktion. Kalkylatorerna kan ju då givetvis vara odugliga åt båda hållen.

Jag har oerhört svårt att tro att Joker och HTP kan ha fel. Det kanske bara är jag som bryr mig men både Joker och HTP borde väl också vara intresserade.

Strappa var är du när vi behöver din hjälp med en förklaring?
almen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat