El Sueco känns kall, visst kan han vara förbättrad nu, men årets starter hittills har varit riktigt genom isen. Självklart är detta enklare emot än vanligt, men han måste ha ryckt upp sig avsevärt ändå. Blir favorit på gamla meriter, rätt eller fel? Oftast gäller form slår klass. Trustworthy får tipsnicken, men kanske inte på topp han heller, så extra garderingstreck kan löna sig här. Bfro anmält på Flip A Coin. Simb Robitalle kanske? Har skrällt förr.
Fyra hästar som kan vinna andra som jag ser det. 6, 9, 12, 13.
Amiralen 3 ben i mål, tyvärr... Kanske banan kan fälla honom? Svårmotiverat att gardera annars.
Fjärde är ett riktigt skitlopp... Bergh favorit för att han är Bergh. Viss kapacitet verkar hästen besitta men har inte riktigt funkat på slutet. Här tycker jag Carro Boko är intressantast på spelet. Och sen vill jag varna lite för 1%-aren The Unforgiven, Bättre än vad strecken antyder.
Femte borde Bicc's Hotshot vara favorit, klar första häst. Intressant här är bfro på Dreamer Doc.
Sista vinner nog Limping Shrimp bara den står på benen. Men galoppen sist ställer vissa frågetecken. Lutar nog ändå åt spik här.
System:
1: 2, 4, 7
2: 6, 9, 12, 13
3: 1
4: 4, 7, 8, 10
5: 3, 6, 7, 10
6: 4
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|