V86 den 5e mars
den omgången var speciell flera av vinnarna som steg kraftig i streckningen på slutet
Kl 18,35 vs slutprocenten (14,5 miljoner vs 20 i omsättning )
Canaka BF steg 2% 20 -22
American Idol från 36 till 39
Lord Capar 7 -9
Det var flera av vinnarna i övrigt som steg under dagen Sahara F -vernin Starligt, lord capar var 5 när jag kom till valla, tror jag, slutade på 9 , där var det dock en strykning och det fixar inte ATGs strecklistor att korrigera för.
det här var dagen då den sena informationen ovanligt rätt
American Idol steg från ganska höga 36% steg till 39% sista halvtimmen, det måste ju innebära att den var streckad på typ 50 % på sista halvtimmens spel, det fanns ju redan 14,5 miljoner kronor i spelbasen, ändå stiger den med 10%. Det vanliga är annars att favoriten sjunker , speciellt svaga favoriter igår Dileva -2 Järvsö Elviz -9 Blended B - 7 i mitt program, dock annan mätning på V75 omsättningen kommer tidigare.
Strecklistan är ju trögare nu, och saknar decimaler men det är sällan , i princip aldrig, jag sett en så positiv streckutveckling på så många av vinnarna i en omgång
Mitt program för "streckbevakning" flaggade för 7 intressanta hästar, 5 av dom vann ( men hade 2 i sista, vinnaren och Wannabe Kemp, den kom "bara" 2a) . Den enda flaggningen som missade var "orsakad" av Spelarservice som spikat 12 Polo som galopperade. I 4 och 5e avdelningen hade jag inget napp i streckbevakningen, strecklistan stabil.
Tanke baserat på mitt hemgjorda "streckbevakningssystem" , hoppas ni förstår, om man hade en "tidsinlämningsutdelningslista" kan jag lova att de som lämnade in sent hade bra ROI ganska markant avvikelse
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|