Visa ett inlägg
Gammal 2014-03-10, 20:48   #14
Riise
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 272
Sharp$: 1138
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Slurf Visa inlägg
Jag vet inte om du håller på om omsätter någon typ av bonus på Comeon, men du måste bli bättre att få marknadsmässiga odds. Jag lägger mig inte i spelen som sådana men jag tycker att du har ett väldigt mystiskt upplägg. Du kombinerar olika AH-linor och raka spel när du skulle få ett mycket högre sammanlagt odds om du tog den linan med bäst payout. Som du håller på just nu så skulle jag gärna ha dig som "kund" om jag vore en bookie men jag hoppas att jag tittar in här någon gång och ser gröna siffror, BOL.
Tack för den konstruktiva kritiken! Jag tar till mig den och ska försöka ändra mig.
Jag är verkligen ingen proffsspelare men anledningen till att jag lagt flera spel på en och samma match är väl en sorts otålighet att snabbt försöka få bankrullen att växa. Har funkat bra ett tag men om man prickar fel som jag gjorde i helgen på en del så straffar det sig kraftigt. Otålighet i samband med övertro på mina egna analyser antar jag är anledningen. Försöker påminna mig och bättra mig men det är inte det lättaste..
Bara jobba vidare..
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
tompa87 (+10)
Riise är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat