Jaha, nu har det 1000:e spelet i dagboken/sheetet avgjorts. Jag fick tillgång till kontona igen i slutet av Augusti och det har gått lite fortare än planerat får jag nog säga. Visst hade det varit bra att låta bli vissa objekt så här i efterhand. Är dock ändå nöjd med flera marknader:
+ Mitt bröd, basebollen, gick bra under Augusti och September. Om än endast <300 spel.
+ Jag överlevde vintern (som brukar vara hemsk) och har äntligen kunnat lägga tid på en gammal NBA-idé som hittills verkar fungera.
+ Cricketen har studsat rätt väg. Jag har nästan blivit nykär även om många nollor har försvunnit i onödiga livespel privat.
Visst har det funnits en del dåligt också:
- Man lär sig aldrig vissa saker. Att jag lovat mig själv att collegesport och Spring Training är djävulens påfund har inte hjälpt då det blivit många units i sjön.
- NFL har inte alls gått som jag hoppats. Kanske för stor marknad. Det blev en fin streak mot slutet dock och jag har inte gett upp.
Det känns lite konstigt att säga det när jag är mitt i en
grop men jag har tillförsikt inför våren och sommaren. Oavsett hur många som läggs upp i sheetet så är jag övertygad om att det kommer tusen spel till innan MLB-lagen har spelat sin 162:a match i år.
Tack till alla som skriver i tråden och lycka till framöver!