Citat:
Jag tycker att det är förvånande och äckligt hur så många tycker sig ha RÄTTEN till allt utan att själva hjälpa till.
Att det är en SJÄLVKLARHET att alla som kan något ska hjälpa ALLA andra som bara ska sitta och lira samma saker som folket som lägger ner 2-4 timmar varje dag på att reka.
|
Vet inte vad du syftar på men är det mot mitt inlägg där jag anser att Sharps/forumet ger mer till sina besökare om det inte stängs in på olika privata, inbördes beundrande trådar där majoriteten inte erbjuds ta del av dessa?
Det är väl ingen som anser sig ha RÄTTEN till att bestämma hur det ska vara på Sharps eller ser det som en SJÄLVKLARHET att det ska vara så, däremot måste man fan kunna ha en åsikt om det utan att någon fisk blir äcklad och skriver skit.
Stäng ner alla trådar till privata och låt folk köpa sig in så kanske de som lägger ner så oerhört med tid på sina rekar får betalt.
Många som rekar, och postar de på allmänna forum - gör det i syftet om att få bekräftelse, och självklart tips tillbaka.
Jag har inte ryggat många objekt härifrån, tyvärr hittills utan större framgång men man har som tur är sina egna idér också.
Kontentan är att det är en kanon idé att gå ihop och stycka upp spelmarknaden till olika personer med varsin special område. Samla ihop infot och sammanställa det i några enkla rader. Som det skrevs innan tycker jag också att en rek passar sig klart bäst med enkel info om läget - bu eller bä.
Tex denna:
https://www.sharps.se/forums/showthread.php?t=2185
Inget ont om den, kanon rek, trevlig läsning, mycket info men i mina ögon gör den sig kanon i Aftonbladet..:-)
Vilken tid som läggs ner att skriva allt detta, kanske går att effektivisera lite?
Jag skulle hellre se reken sammanfattas bara enkelt, med klara förslag på spelvärdet.
Men alla har vi olika smak och inte fan kommer jag sitta här och drömma om någon ändring, inte jag som driver sajten..:-)
Hur som helst, god jul!