Visa ett inlägg
Gammal 2010-04-18, 19:22   #50
RobinD
Moderator

RobinDs avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SuprMario Visa inlägg
Vet inte vad du syftar på men är det mot mitt inlägg där jag anser att Sharps/forumet ger mer till sina besökare om det inte stängs in på olika privata, inbördes beundrande trådar där majoriteten inte erbjuds ta del av dessa?
Det är väl ingen som anser sig ha RÄTTEN till att bestämma hur det ska vara på Sharps eller ser det som en SJÄLVKLARHET att det ska vara så, däremot måste man fan kunna ha en åsikt om det utan att någon fisk blir äcklad och skriver skit.
Stäng ner alla trådar till privata och låt folk köpa sig in så kanske de som lägger ner så oerhört med tid på sina rekar får betalt.

Många som rekar, och postar de på allmänna forum - gör det i syftet om att få bekräftelse, och självklart tips tillbaka.
Jag har inte ryggat många objekt härifrån, tyvärr hittills utan större framgång men man har som tur är sina egna idér också.

Kontentan är att det är en kanon idé att gå ihop och stycka upp spelmarknaden till olika personer med varsin special område. Samla ihop infot och sammanställa det i några enkla rader. Som det skrevs innan tycker jag också att en rek passar sig klart bäst med enkel info om läget - bu eller bä.

Tex denna: https://www.sharps.se/forums/showthread.php?t=2185

Inget ont om den, kanon rek, trevlig läsning, mycket info men i mina ögon gör den sig kanon i Aftonbladet..:-)
Vilken tid som läggs ner att skriva allt detta, kanske går att effektivisera lite?
Jag skulle hellre se reken sammanfattas bara enkelt, med klara förslag på spelvärdet.

Men alla har vi olika smak och inte fan kommer jag sitta här och drömma om någon ändring, inte jag som driver sajten..:-)

Hur som helst, god jul!

Aldrig någon som sagt att du inte får ha en åsikt, men ska du ha en åsikt om ett ämne är det ju en fördel att förstå ämnet vilket tog ett tag. Sen tvivlar jag på att folk kommer slut reka offentligt, det är lite av uppskattningen som du nämner som gör att man inte håller det för sig självt.

Sen att du inte ryggat med framgång härifrån är tråkigt, men knappast någon annans fel än ditt eget.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat